مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 08:152021-05-19اقتصادي

آغاز عملیات تعریض محور سراوان - امامزاده هاشم/ رفع 13 نقطه حادثه خیز


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با بیان اینکه عملیات اجرایی فاز نخست تعریض محور سراوان به سمت امامزاده هاشم آغاز شده است، گفت: این پروژه مهم ظرف مدت دو سال به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/گیلان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با بیان اینکه عملیات اجرایی فاز نخست تعریض محور سراوان به سمت امامزاده هاشم آغاز شده است، گفت: این پروژه مهم ظرف مدت دو سال به بهره برداری می رسد.

فریبرز مرادی در گفت وگو با ایسنا، از آغاز عملیات اجرایی فاز نخست تعریض محور سراوان به امامزاده هاشم شهرستان رشت خبر داد و اظهار کرد: عملیات اجرایی فاز نخست تعریض محور سراوان به سمت امامزاده هاشم از محل اعتبارات ملی به مبلغ 460 میلیارد ریال آغاز شد.

وی هدف از اجرای پروژه مذکور را ارتقای ایمنی راه ها و روان سازی ترافیک دانست و افزود: طول اجرای پروژه 13 کیلومتر است که با اتمام آن، عملیات اجرایی فاز دوم در مسیر بالعکس نیز از محور امامزاده هاشم به سمت سراوان شروع خواهد شد؛ همچنین تعریض محور رشت - سنگر نیز در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با اشاره به اهمیت پروژه مذکور در راستای افزایش ایمنی کاربران جاده، اضافه کرد: ظرف دو سال آینده فاز نخست محور سراوان امامزاده هاشم به بهره برداری می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات تعریض محور سراوان - امامزاده هاشم/ رفع 13 نقطه حادثه خیز

آغاز عملیات تعریض محور سراوان - امامزاده هاشم/ رفع 13 نقطه حادثه خیز